اخبار|ورزشی|فال روزانه|روزنامه |قیمت روزانه|دانلود فیلم|دانلود سریال دانلود آهنگ جدید

۴۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تصاویر عکس ها و دانلود کلیپ جزئیات و علت انفجار در پایگاه‌ های اورژانس تهران

تصاویر عکس ها و دانلود کلیپ جزئیات و علت انفجار در پایگاه‌ های اورژانس تهران

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از انفجار در یکی از پایگاه‌های اورژانس شمال پایتخت خبر داد.

حسن عباسی در این باره گفت: حادثه انفجار در پایگاه اورژانس نوبنیاد در ساعت 11:52 امروز رخ داد که به دنبال آن یکی از تکنسین‌های اورژانس و پیمانکاری که مسئول شارژ کپسول‌های اکسیژن بود دچار حادثه شد.

وی در توضیح بیشتر این حادثه افزود: پیمانکاری مسئول تعویض کپسول‌های اکسیژن است که صبح امروز نیز این فرد به پایگاه اورژانس نوبنیاد مراجعه و در حال تعویض کپسول اکسیژن به منظور شارژ مجدد آن بود که ناگهان هنگام جابجایی، این کپسول منفجر شده و فرد پیمانکار و تکنیسین اورژانس دچار مصدومیت شدند.

عباسی میزان سوختگی این دو فرد را حدود 25 درصد اعلام کرد و گفت:‌ این افراد از ناحیه سر، صورت و دستها دچار سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود:‌ اقدامات لازم برای درمان این افراد انجام شده، همچنین گروهی از کارشناسان مربوطه نیز علت انفجار کپسول اکسیژن را بررسی خواهند کرد.

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم حسن زاده

سنگسار 5 زن عراقی توسط داعش تصاویر کلیپ فیلم دانلود عکس ها

سنگسار 5 زن عراقی توسط داعش تصاویر کلیپ فیلم دانلود عکس ها

مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق از سنگسار شدن 5 زن از سوی گروهک تروریستی داعش در موصل خبر داد
اخبار سیاسی،سنگسار 5 زن عراقی توسط داعش: مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق از سنگسار شدن 5 زن از سوی گروهک تروریستی داعش در موصل خبر داد.

به گزارش ایران مطلب به نقل از خبرگذاری میزان، سعید مموزینی گفت: عناصر گروهک تروریستی داعش روز سه شنبه، پنج زن عراقی را در شهر موصل سنگسار کردند و آن ها را به قتل رساندند.


مموزینی افزود: داعش این زنان را به بهانه نداشتن حجاب و پیروی نکردن از دستورات این گروهک سنگسار کرد.
 

سنگسار،عراق،داعش


سنگسار،عراق،داعش

شهر موصل از دهم ژوئن سال گذشته در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد و این شهردرنتیجه تلاش داعش برای تحمیل تفکر و عقاید افراطی خود برهمه بخش های زندگی مردم با بحران امنیتی و سیاسی مواجه است.

 
سنگسار،عراق،داعش

عناصر داعش در مناطق تحت کنترل خود هر از گاهی برای ارعاب شهروندان و جلوگیری از هرگونه مقاومت مردمی، شماری از شهروندان را به بهانه های مختلف در اماکن عمومی به قتل می رسانند.
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم حسن زاده
counter