اخبار|ورزشی|فال روزانه|روزنامه |قیمت روزانه|دانلود فیلم|دانلود سریال دانلود آهنگ جدید

زمان واریز یارانه مرداد ماه 26 مرداد 94 اعلام شد - علت و تاریخ تاخیر در واریز یارانه مرداد 94

زمان واریز یارانه مرداد ماه 26 مرداد 94 اعلام شد

دلیل تاخیر در واریز یارانه مرداد 94

علت تاخیر در واریز یارانه مرداد 94

تاریخ واریز یارانه نقدی مرداد 94

زمان دقیق واریز یارانه نقدی مرداد 94


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه نشست تخصصی نقد و بررسی قوانین حوزه سالمندی در برنامه ششم توسعه در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که یارانه آن‌ها حذف شده و اعتراض داشته‌اند، از روز چهارشنبه این هفته به سامانه www.yarane10.ir مراجعه کرده تا پاسخ اعتراض خود را دریافت کنند.


وی افزود:‌ افرادی که یارانه‌شان عودت داده شده، امشب یارانه مرداد به حسابشان واریز می‌شود و واریزها از شهریور نیز به روال عادی برمی‌گردد. همچنین کسانی که امشب یارانه مرداد را دریافت نمی‌کنند، چند روز صبر کرده و از هفته آینده به سامانه www.yarane10.ir مراجعه کرده و وضعیت خود را انتخاب کنند تا به آن رسیدگی شود.


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد اعتراض برخی از اقشار به حذف یارانه بیان داشت: اعتراضات قبلا با تاخیر بررسی می‌شد اما هم اکنون با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.


میدری در ادامه تصریح کرد: با توجه به گروه‌های حذف شده تعدادی به حذف یارانه اعتراض داشتند و ایرانیان مقیم خارج از کشور درصد بالایی از این قشر را به خود اختصاص می‌دهند.


وی در پایان یادآور شد: به کارگران مقیم خارج از کشور توصیه می‌شود که کارت اشتغال در خارج از کشور را دریافت کنند تا یارانه آن‌ها برقرار شود و از برخی معافیت‌ها برخوردار شوند.


http://newsdailydownload94.blog.ir

۹۴/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم حسن زاده

نظرات (۲)

چرا به فکر کسانی که واقعا روی یارانه هاشون حساب میکنند نیستین من حقوقم به تنهایی کفاف خرج مونو نمیده چه برسه کرایه خونه تو رو خدا اینقدر از بالا به مردم نگاه نکنید
بنده یک دانشجوی بیکار متاهل که در خانه پدری زندگی میکنم یارانه ام قطع شده ، چرا؟ به چه دلیلی؟ انصاف داشته باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
counter